DARMOWA DOSTAWA OD 300 ZŁ   -   30 dni na wymiane/zwrot   -   biuro obsługi klienta: 514-564-902   -   kontakt@wowpoint.pl

MÓJ KOSZYK

KOSZYK JEST PUSTY

MOJE ULUBIONE

PRZECHOWALNIA JEST PUSTA

1. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W SKLEPIE ?
Zamówienia na stronie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 h godziny na dobę.
Telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Zamówienia realizujemy w dni robocze.

2. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT ?
Zamówienia realizujemy w ciągu 2-7 dni, czas oczekiwania jest uzależniony od wyboru opcji dostawy. Kurier 1-2 dni, Paczka w RUCHu 3-5 dni.

3. W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE ?
Płatności można dokonać przelewem internetowym w systemie DOTPAY, przelewem bankowym, pocztowym lub opłacić zamówienie przy odbiorze.

4. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ODEBRANIA ZAMÓWIENIA OSOBIŚCIE ?
Nie prowadzimy odbiorów osobistych.

5. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE ?
Tak zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.


Zapisz
Zapisz